Pewny nocleg
Jak skorzystać z usługi Pewny Nocleg?
-
Po ustaleniu wszystkich szczegółów najmu z właścicielem obiektu zaproponuj, że pełna kwota ustalonej zaliczki zostanie przechowana na niezależnym rachunku bankowym do momentu dotarcia najmującego do obiektu. W ramach wyjaśnienia osobie niezorientowanej wystarczy wskazać adres strony: wakacyjnyplan.pl/pewny-nocleg lub przesłać zamieszczoną poniżej informację dla właściciela obiektu.
-
Wypełnij poniższy formularz i dokonaj płatności za pośrednictwem bezpiecznego systemu transakcyjnego Przelewy24
-
Przygotuj sobie wakacyjnyPlan, bo nocleg lub zwrot zaliczki masz już zapewniony
Usługa Pewny Nocleg została stworzona w celu ochrony klientów serwisu wakacyjnyPlan przed nieuczciwymi oferentami, lecz można z niej skorzystać dla dowolnego obiektu noclegowego znalezionego w sieci internetowej lub innym medium
Informacja dla najmującego:
-
Wypełnij wszystkie pola poniższego formularza, ustal termin płatności najwcześniej na następny dzień po zameldowaniu się w obiekcie i dokonaj płatności, my natychmiast po jej wykonaniu poinformujemy właściciela obiektu drogą mailową o przyjęciu i przechowaniu dla niego zaliczki.
-
Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek trudności z zakwaterowaniem, naciśnij przycisk „Brak dostępu do obiektu. Zgłoś problem" znajdujący się na górze strony, a my zablokujemy wykonanie przelewu uruchamiając procedurę wyjaśniającą.
-
Niezgodność oferty z opisem lub jakiekolwiek inne czynniki należy wyjaśnić z właścicielem obiektu, ponieważ nie stanowią one przesłanki do wstrzymania wypłacenia zaliczki w wskazanym terminie.
-
Wpłacona przez Ciebie zaliczka zostaje przechowana na specjalnym rachunku którego właścicielem jest działająca na rynku turystycznym od 2016 roku 4A sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach gwarantująca wykonanie przelewu w wyznaczonym terminie lub zwrot wpłaconych środków
-
Usługa jest płatna i w momencie jej uruchomienia zostanie naliczona bezzwrotna prowizja w wysokości 10% kwoty zadeklarowanej do przechowania.
Informacja dla właściciela obiektu:
-
Wpłacona przez klienta zaliczka jest Twoją własnością i jej wypłata może zostać wstrzymana jedynie w przypadku nie przyjęcia Płatnika do obiektu
-
Jakiekolwiek zmiany ustalone pomiędzy stronami np. terminu, ilości osób lub rezygnacja klienta z rezerwacji nie spowoduje wstrzymania wykonania przelewu na Twój rachunek. To Ty otrzymasz wpłacone środki i rozliczysz się z swoim klientem
-
Nie ponosisz żadnych kosztów w związku z chęcią skorzystania przez klienta z usługi Pewny Nocleg
-
Nie musisz wykonywać, żadnych dodatkowych czynności w związku z uruchomieniem usługi Pewny Nocleg, środki znajdą się na Twoim rachunku w wskazanym terminie
-
Zastanów się, czy odmawiając klientowi możliwości skorzystania z usługi Pewny Nocleg nie obniżysz wiarygodności swojej i oferowanej przez Ciebie usługi.